Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

kapszulacenter

kapszulacenter

Vásárlói vélemények a legnépszerűbb potencianövelőkről

2021. február 23. - kapszulacenter

Most nem a gyártók által ígért marketingbullshit jön, hanem a színtiszta vélemények, amiket Ti küldtetek be. Átlagpontszám szerint sorba rendeztük a különböző potencianövelőket, hogy segítsük a döntést a vásárlásban. Nem köntörfalaztunk a negatívabb véleményeket is szerepeltetjük az átlagban, hogy kijöjjön a vegytiszta végeredmény, hogy melyik termékeket érdemes vásárolni. A kapszulacenter.hu csak viszonteladó, nem forgalmazó és van a kínálatban közel 100 termék. Nem érdekünk, hogy egyik vagy másik kapszulát vásárolják a vevőink, az az érdekünk, hogy elégedettek legyenek és újra vásároljanak. A módszertant tekintve a döntetlen esetén a vélemények számát vettük alapul, vagyis a minél több vélemény került előrébb, hiszen ott annál stabilabb az eredmény. Ez a lista csak a weboldalon leadott véleményeket tükrözi, nem szerepelnek benne a telefonos és e-mailes visszajelzések. Nézzük a listát.

2020 leghatékonyabb potencianövelői az interneten

A dobogó így néz ki, mind egyöntetűen 5* eredménnyel. Első a Dragon Power a nagy klasszikus, második a Blue Diamond, ami szintén nagy múltra tekint vissza, míg harmadik a Szuperhős kapszula, amit sokan a leghosszabb hatású és kellemetlenségektől mentesnek írnak le. A mezőny végén a Liderin és a Dragon Power PLUS kullog, amik esetében gyengébb hatásról számoltak be a vásárlók, ez főleg nagyon enyhe potenciaproblémák esetén ajánlott.

  1. Dragon Power 5.0 – 8 vélemény

    Dragon Power véleményei közül szemeztünk párat:

    „Gondoltam megnézem van-e olyan erős, mint régen. Hát volt, szerintem ez a legerősebb poti.”

    „Mikor megtudtam, hogy újra kapható egyből rendeltem. Régen nagyon jó szolgálatot tett. Eddig egy fél kapszulát próbáltam, az nagyon sokat segített. Duplázni tudtam amire nagyon rég volt példa. „

    „Fél óra múlva már érzékelhető volt a hatás, és nem okozott csalódást. Csak ajánlani tudom. „

    „Felakartuk túrbozni az éjszakát.pàr félét kipróbáltunk..a régiek közül a tornádó volt nyerő, de ez visz mindent.sokáig és sokszor hat.”

    „Nagyon jó kis potencia növelő! Bevétele után hamar érezhető a változás. Egy egész éjszakás szex alatt partneremnek 5x nekem 3x volt orgazmusom. És tényleg tovább lehet bírni vele! Sokkal! Ajánlom”

    „Ajánlom! Jó cucc! Tartós is!”

    „Régen el toritot és ezt használtam. Régebben az el torito erősebb volt, most szerintem a dp jobb. 10/8”

 dragon power potencianovelo

  1. Blue Diamond 5.0 – 5 vélemény

    A második helyre futott be a Blue Diamond, ami csak az értékelések számában maradt el a listavezető Dragon Powertől, de erre is nagyon sok jó visszajelzést kaptunk, mind e-mailben, mind telefonon is. Íme pár értékelés a teljesség igénye nélkül:

    „A Blue Diamond a legerősebb, amit valaha próbáltam. Régen az XXL Power volt a kedvencem, az is jó, de ez annál is jobb.”

    „Próbáltam már patikai potit. Hát ez gyanusan hasonló hatású.. Nem tudom, hogy csinálják..”

    „Majdnem olyan jó, mint a nem természetes összetevőkkel rendelkező gyógyszerek. Hatásos.”

    „Nagyon jó és még az ára is kedvező.”

 strong power potencianovelo

  1. Szuperhős kapszula 5.0

    Jelenleg a Szuperhős potencianövelőből vásárolnak a legtöbbet és erre jön a legtöbb személyes és telefonos pozitív visszajelzés. Pár vélemény az oldalról:

    „Semmi fejfájás nem volt mellé ellenben sokkal jobb minőségű lett az erekcióm és ugyan ezt nem igéri a gyártó de tovább is kitartottam, mint általában szoktam. „

    „A szuperhős a kedvencem, nemhogy aznap de másnap is még erősen hat. Harmadik nap már gyengül de valamicske még érződik. Egy hosszú hétvégére ideális választás„

    szuperhos kapszula 

  2. Virility MAX Plus 5.0

    Virility MAX Plus a Green Snake-kel, Horse Powerrel, My Toollal és a Full Contacttal egy termékcsaládba tartozik, de a termékcsalád talán legdicsértebb tagja, pár vélemény a Virilityről:

    „Az akció előtt veszem be közvetlenül, szétvágom a kapszulát, és feloldom vízben...így természetesen az íze nem jó, de elviselhető.
    Hatása: nem kell gondolkodni, odafigyelni a "műszerre", csak tenni a dolgunkat... „

    „A Green Snakeről álltam át erre. Ugyanaz a gyártó de nekem a Virility jobban bejött„

  3. Strong Power 5.0

    Strong Power is egy jó minőségű termék, átlagos árszínvonallal. (vannak olcsóbb és drágább kapszulák is) A visszajelzések itt is csak pozitívak. Példa a weboldalon kapott visszajelzésből:

    „Abszolút ajánlható - nem okozott fejfájás, nem durran szét az ember feje tőle, viszont kőkemény erekciót csinál 3 napig.”

  4. Strong Fire 5.0

    A Strong Fire szintén a Strong Power gyártójának a terméke minimálisan változtatott receptúrával és 2 szemes kiszerelésben, hasonlóan pozitív visszajelzésekkel.

  5. Natural Power 4.5

    A Natural Power fogadtatása is jó, ilyen visszajelzések érkeztek rá például: „jó meg bizhato napi 3 menet is összejön vele”.

  6. Tornado 4.2

    A Tornadora a visszajelzések még mindig a jó kategóriába tartoznak de már gyengébb hatásfokról is jött visszajelzés egy vásárlótól. Ilyen véleményeket kapott:

    „Még nem próbáltam ezelőtt másik terméket a kategóriában, de gondoltam egy kicsit felturbózom a libidóm. Nem vártam tőle sokat, de be kell vallanom kellemesen csalódtam. Kőkemény eredmény :D”

    „Az eddig teszteltek között a Tornádó viszi az érmet. Egy órán belül hozza a hatást és még másnap is produkál. Rendesen kitölti az embert. Egy-egy alkalomra fél kapszula is elégnek bizonyult.”

    „Szerencsére a Tornado olyan termék, ami mindig azt hozza, amire számítunk. Mindig a megszokott minőség és eredmény. Talán nem olyan erős, mint egyik másik társa, de mindenképp hatásos. Erősen ajánlom.”

    „Próbáltam a Tornadot és a Boomot is, szerintem teljesen ugyanaz. A patikaiaknál kicsit gyengébb de így is brutál. Nekem bejött.”

  7. Green Snake Forte 4.1 – 4 vélemény

    A Green Snake Forte a Dragon Power mellett az egyik legrégebbi motoros, végig 5*-os értékelésekkel, egy 1* csúszott be, ami elrontja az összképet. Az indoklás nélküli 1*-ot nem moderáltuk ki a korrektség jegyében, lehet, hogy valakinek nem jött be tele gyomorra és zéró közeli potenciával. Viszont akik írtak is véleményt, azok egyöntetűen dicsérték, például:

    „Kipróbáltam!!
    Amikor BOOM-BOOM rendeltem kaptam 1db-ot próbára!!
    Nekem jobban bevált mint az előbb említett potencia növelő!!
    Azóta én csak ezt használom.
    Mindenkinek bátran ajánlom 1 próbát megér!!
    Szerintem nagyon jó nekem be vált!!
    Megpróbáltam a fél kapszulányit, langyos tejben elfogyasztottam úgy is remekül hatott.Igaz másnap már gyengébb volt a hatása!!
    És azért az ára is kedvezőbb ugyan olyan hatás mellett!!
    És ettől még nem is dugul el az orom meg nem is vörösödök ki!!
    Köszönöm! „

    „Kipróbáltam, mert jókat hallottam róla. Potencianövelő hatása mellett van egy kis orgazmus késleltető összetevője is szerintem. Tovább tartott az aktus, mint általában, és persze megfelelő volt az erekcióm is.”

    „Brutál, elég ha egy kapszula el van osztva kb 5 alkalomra.”

    potencianovelo teszteles es velemeny 

  8. Virilect 4.0

    A Virilect esetében a 2 és 10 kapszulásban ugyanaz van de valahogy másképp érzékelték a vásárlók, például ilyen visszajelzés jött:

    „Hónapokig a legjobb kapszula volt! Aztán eltűnt. Annyira, hogy hiába rendeltem, mást küldtek helyette...
    A 10-es kiszerelés vhogy nem jó. Mintha a kettő nem is ugyanaz lenne.
    Ha vissza is tér a két kapszulás kiszerelés, valószínűleg nem kockáztatom meg, mert vagy gyenge lesz vagy eleve mást kapok. „

    „A kétkapszulás még mindig király!” - (ugyanaz a felhasználó)

    Kérdéseinket ezzel az ellentmondással kapcsolatban elküldtük a forgalmazónak.

  1. SPX 3.9

    Az SPX-et is szeretik a vásárlók de talán kicsit gyengébbnek érzik, mint pár konkurenst, kaptunk ilyen véleményt is: „Az ereje nem olyan átütő mint a Boom esetében, de hatása sokáig érezhető.” De volt aki maradéktalanul elégedett volt és csak ennyit írt: „No. 1”

  1. Rider 3.8

    A Riderre is vegyesek a visszajelzések, van aki azt mondja, hogy: „Nagyon eredményes”, míg mások azt jelzik, hogy a régebbi verzió erősebb volt.

  1. Gentle Manus 3.0

    A Gentlemanus a Boom Boom forgalmazójának az új terméke, amire ilyen visszajelzés jött például: „Határozottan nem rossz. Nálam nagyon-nagyon lassan fejtette ki a hatását, de ha sikerül belőnöm az időzítést, akár még 5 csillagot is kaphat. Egyelőre csak három.„ Ez alapján a Gentlemanus nem egy rossz termék, csak üres gyomorra és kellő időben kell bevenni a megfelelő hatás érdekében.

  2. XXL Powering 3.0

    Az XXL Powering is megújult és úgy néz ki az új verziót kevésbé szeretik a vásárlók, míg korábban zömmel ilyen értékelések jöttek: „Nem nagyon akarom ragozni, egyszerűen szólva hosszú és kemény erekciót eredményez a használata. Kicsit fáradt voltam, de az sem számított. Hosszú volt az éjszaka... :D Az XXL Powering ajánlott potencianövelő szer!” Az újabbra már ez a jellemzőbb: „hát eddig jó volt.de amiota ez az uj van jóval gyengébb”

  1. Liderin 1.4

    A Liderinre egyöntetűen az a visszajelzés, hogy a hatása nagyon gyenge és a többi termékkel összevetve a nem ajánlott kategória. Ennek ellenére fenntartjuk a kínálatban, mert akiknek tényleg csak egy kis plusz kell azoknak megfelelő lehet.

  2. Dragon Power PLUS 1*

    A sima Dragon Powerrel összevetve ez a verzió jócskán gyengébb és nem ajánljuk. Szintén benntartottuk a kínálatban sok másikkal ellentétben, de tényleg csak azoknak ajánljuk, ahol minden rendben és csak egy minimális pluszra vágynak abszolút mellékhatásmentesen.

Összességében az a javaslat, hogy ha valaki először rendel akkor inkább rendeljen többfélét, hogy tesztelni tudja őket, mint egyféléből többet. A diverzifikálással megoldható, hogy ki legyen küszöbölve az a tény, hogy mindenkinek más működik optimálisan. Nincsen két egyforma szervezet, van akinek a tesztoszteron szintje alacsonyabb, másnak a keringése gyengébb stb, így a megoldás sem lehet egyforma, de az tény, hogy a top 5 termék szinte mindenkinél beválik illetve van pénz visszafizetési garanciánk. Ha esetleg többet rendel egy termékből és nincsen megelégedve vele, ha visszaküldi a bontatlan dobozokat visszautaljuk az árát.

nagy potencianovelo teszteles

A bejegyzés trackback címe:

https://kapszulacenter.blog.hu/api/trackback/id/tr4216436620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása